Fitness Club Fundacji PGE Energia Ciepła

Strefa Fitness

Fitness Club
Fundacji PGE Energia Ciepła

TABATA

Intensywny trening wytrzymałościowy, trening metaboliczny. Tabata cechuje się bardzo dużym stopniem intensywności, przeznaczona jest dla osób zaawansowanych, jest idealna zarówno dla kobiet jak i mężczyzn. Podczas zajęć nie wykorzystuje się żadnych kroków choreograficznych, a sekwencje rozmaitych ćwiczeń angażujących całe ciało. Rezultaty tego treningu są zdumiewające 15 min tabaty daje większy efekt w zakresie metabolizmu tłuszczy niż 1h całościowego treningu wytrzymałościowego.

STEP trening funkcjonalny

Połączenie tradycyjnego treningu na stepie z elementami treningu funkcjonalnego - pompki, wykroki, przysiady oraz wszystko to, co naśladuje nasz ruch w codziennym życiu. Niewątpliwą zaletą tego treningu jest jego ogólnorozwojowość, praca nad głębokimi partiami mięśni i intensywność, która pozwala spalać dużo kalorii. Dlatego trening ten jest tak atrakcyjny i skuteczny.

PILATES

Trening oparty na metodzie Pilatesa, metoda ta przyczyniać się ma do: wzmocnienia mięśni bez ich nadmiernego rozbudowania, odciążenia kręgosłupa, poprawy postawy. Pilates kształtuje nawyk utrzymania prawidłowej postawy ciała, poprawia propriocepcję (czucie głębokie) i uczy efektywnego oddechu połączonego z wykonywanymi ruchami.

ZDROWY KRĘGOSŁUP

Zajęcia mają na celu wzmocnienie wszystkich najważniejszych partii mięśni oraz zwiększenie sprężystości kręgosłupa, pomagają złagodzić następstwa nieprawidłowych nawyków. Przy regularnym treningu można wyeliminować ból lub dyskomfort pleców, a także zapobiec ich pogłębianiu. Zajęcia łączą także ze sobą elementy innych form treningowych, takich jak relaksacja czy stretching.

MODELOWANIE SYLWETKI

Trening siłowy całego ciała. Dobrze ułożony i wykonywany trening kompleksowo zadba o rozwój wszystkich partii mięśniowych. Trening opiera się na ćwiczeniach globalnych, czyli wielostawowych. Ze względu na swoją wszechstronność zajęcia te rozwijają i uczą prawidłowych wzorców ruchowych w trakcie wykonywania ćwiczeń.

TRENING OBWODOWY

Trening obwodowy pobudza całe ciało do ćwiczeń i wpływa na wszystkie jego partie. Na zajęciach mogą zostać wykorzystane sprzęty typu hantelki, piłki czy stepy. Prócz korzystania z ciężarków czy piłek, pracujemy również pod ciężarem naszego własnego ciała Zajęcia składają się z kilku stacji, na których uczestnicy wykonują poszczególne ćwiczenia w określonej kolejności i w określonym czasie. Na każdej stacji uczestnik spędza maksymalnie minutę, a pomiędzy stacjami ma około 10 sekund na przejście i odpoczynek.

BODY PUMP

Ćwiczenia ze sztangą wykonywane przy muzyce. Zajęcia bodypump są na tyle elastyczne i uniwersalne, że właściwie każdy indywidualnie może poprowadzić rozwój swojej sylwetki w wymarzonym kierunku. Wynika to z faktu, iż podczas każdej sesji treningowej wybieramy ciężar odpowiadający naszym możliwościom, kondycji i chęciom. dzieki

AKTYWNY SENIOR

Specjalistyczne zajęcia dla osób powyżej 60 roku życia. to prozdrowotne zajęcia specjalnie opracowane dla osób starszych. Podczas ćwiczeń wykorzystujemy elementy Aerobicu, Stretchingu, Zdrowego Kręgosłupa oraz metody Pilatesa. Jest to idealny zestaw ćwiczeń, pomagający w kształtowaniu zdrowej i wysportowanej sylwetki, poprawiający kondycję, kształtujący równowagę oraz wzmacniający całe ciało.




Zaloguj się do PANELU KLIENTA